Wymiana informacji

digital-marketing

System JIRA może zostać rozszerzony o platformę wymiany informacji. Pozwala ona na tworzenie artykułów oraz dodawanie newsów wewnątrz firmy, dzięki czemu komunikacja wewnętrzna w organizacji znacznie się poprawi.

Platforma ma wiele zalet. Jest to miejsce, w którym możesz trzymać wszystkie pliki i dokumenty firmy. Poza tym konfiguracja dostępu otwiera przed Tobą wiele możliwości, takich jak tworzenie bazy dokumentów i plików dostępnych tylko dla wybranej grupy np. instrukcje stanowiskowe dla odpowiednich działów, procedury czy inne dokumenty. Dzięki temu komunikacja grupowa i przepływ danych w Twojej firmie będą na wysokim poziomie.

Platforma, opierając się na idei Wikipedii, pozwala w każdym momencie jednym kliknięciem zmienić lub dodać treść na stronie a także powrócić do starej wersji strony. Na stronach można tworzyć zarówno dokumentację, zestawienia, jak i notatki z zebrań lub spotkań biznesowych.

Dzięki zaawansowanemu wyszukiwaniu każda informacja jest łatwo i szybko dostępna – wystarczy w oknie wyszukiwania wpisać słowo, a zostanie ono wyszukane zarówno na stronach, w newsach jak i w załącznikach takich jak Word, Excel czy tekstowy PDF.
Postaw na system JIRA i nie pozwól, by komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwie nie spełniała najwyższych standardów.

3_b

9