Skorzystaj z dodatkowych usług

Slider
ANALIZA PRZEDWDROŻENIOWA

ANALIZA PRZEDWDROŻENIOWA

Potrzebujesz programu do zarządzania projektami w pełni przystosowanego do specyfiki i procesów biznesowych Twojej firmy? Przed wdrożeniem nasi specjaliści spotkają się z Tobą, aby dokładnie określić cele biznesowe, potrzeby oraz poznać specyfikę procesów w Twoim przedsiębiorstwie.

Dobrze przeprowadzona analiza przedwdrożeniowa pozwoli odpowiedzieć na pytania:
– jakie wymagania powinien spełniać system?
– jakie zasoby (plug-in’y) są potrzebne?
– ile czasu potrzeba na zrealizowanie wcześniej określonych celów?
– jakie procesy w firmie mogą zostać usprawnione?
– które funkcje programu najlepiej usprawnią dany proces?

Odpowiedzi na te oraz inne pytania pozwalają nam na sprawne i optymalne wdrożenie systemu. W ten sposób nie tylko poprawisz zarządzanie w Twojej firmie, ale też podniesiesz jakość obsługi procesów wewnętrznych.

INSTALACJA I KONFIGURACJA

INSTALACJA I KONFIGURACJA

W zależności od Twoich potrzeb, system Jira może być zainstalowany bezpośrednio na firmowym serwerze lub w chmurze. Niezależnie od wybranej opcji, nasi specjaliści zainstalują i skonfigurują system JIRA tak, aby pracownicy Twojej firmy mogli szybko i sprawnie zacząć pracę w nowym środowisku.

Ważne jest dla nas to, aby program JIRA spełniał zawsze Twoje potrzeby, dlatego może on zostać rozszerzony poprzez:
– konfigurację nowych projektów
– integrację z zewnętrznymi systemami
– rozszerzanie o wtyczki i moduły

Przykładowe popularne wtyczki:
– wspieranie zarządzania projektami dla managerów,
– eksport danych do programów biurowych,
– rozwinięcie funkcji raportowania,
– cykliczne lub/i związane z określonymi wydarzeniami w systemie wysyłki mailingów z powiadomieniami do ustalonej bazy.

Oferujemy pełne wsparcie w zakresie dostosowania wtyczek, modułów i integracji do specyficznych potrzeb Twojej firmy.

SZKOLENIA

SZKOLENIA

Zastanawiasz się nad wprowadzeniem programu JIRA w swojej firmie i chciałbyś, aby Twoi pracownicy szybko i sprawnie przyswoili wiedzę o systemie? Oferujemy szkolenia JIRA, które są przeznaczone zarówno dla osób zaczynających swoja pracę z systemem, jaki i zaawansowanych użytkowników oraz administratorów.

Nasi specjaliści przeszkolą pracowników zarówno z podstawowych, jak i bardziej zaawansowanych zagadnień. Szkolenia odbywają się w formie zajęć teoretycznych oraz zajęć praktycznych, przeprowadzanych w specjalnie przygotowanym środowisku szkoleniowym – Twoi pracownicy będą uczyć się bezpośrednio, korzystając z systemu Jira. W ten sposób będziesz mieć pewność, że obsługa systemu JIRA nie będzie żadnym problemem dla Twoich pracowników, a wdrożenie programu okaże się sukcesem.

ROZWÓJ

ROZWÓJ

Gdy Twoja firma rozwija się dynamicznie, platforma JIRA cały czas dotrzymuje jej kroku – rozwija się razem z nią tak, aby na bieżąco dopasowywać się do nowych potrzeb. Nasi specjaliści pomogą Ci w rozwijaniu systemu, zarówno przy pomocy jednego z setek gotowych komponentów, modułów, jak również wprowadzając nowe konfiguracje „uszyte na miarę”.

Jira będzie stale przystosowywana do procesów w Twojej firmie, na przykład poprzez integrację z bazą pracowników lub połączenie z firmową pocztą email.

Sama instalacja będzie trwać zaledwie do trzech dni roboczych. Konfiguracja – w zależności od stopnia skomplikowania procesów w Twojej firmie. Już po pierwszych dniach konfiguracji, Twoi pracownicy będą mogli zacząć pracę w systemie.

AUTOMATYZACJA PROCESÓW

AUTOMATYZACJA PROCESÓW

Jeżeli zależy Ci na zwiększeniu wydajności pracy Twoich pracowników oraz chcesz usprawnić przepływ informacji w swojej firmie, możesz to osiągnąć za pomocą automatyzacji procesów. Jira będzie samoczynnie wysyłać powiadomienia o zbliżających się zadaniach, np. obowiązkowych przeglądach dla danych samochodów służbowych.

W systemie zostaną samoczynnie zmienione statusy zadań w wyniku kolejnych kroków ich realizacji. Po zajściu określonych zadań, Jira wysyła żądania do zewnętrznych zintegrowanych systemów – na przykład po realizacji usługi dla klienta, Jira samoczynnie wysyła żądanie do programu ERP o wystawienie faktury. O wskazanej godzinie danego dnia wybrani pracownicy dostaną automatycznie generowane z systemu raporty – na przykład czasu pracy, kolejki nierozwiązanych zgłoszeń czy wydajności zespołów.

Automatyzacja procesów usprawnia przepływ informacji w firmie, zwiększa wydajność i poprawia efektywność. Żmudne rutynowe zadania zostają zastąpione zautomatyzowanym procesem, a w tym czasie pracownicy mogą się zająć innymi obowiązkami.

Korzyści:
– zwiększenie wydajności pracowników
– lepszy przepływ informacji w Twojej firmie
– skrócenie czasu przebiegu procesów
– zmniejszenie kosztów operacyjnych
– zwiększenie zysków i przychodów
– zwiększenie efektywności biznesowej

UTRZYMANIE I SERWIS

UTRZYMANIE I SERWIS

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub problem z systemem JIRA, nasz serwis przyjdzie Ci z pomocą. Odpowiemy na pytania, w razie jakichkolwiek kłopotów przywrócimy platformę do pełnego działania. Zależy nam na tym, aby wdrożony przez nas system działał sprawnie i abyś był zadowolony z naszych usług.

Zapewniamy pomoc w przypadku awarii, jak również stałą obsługę serwisową i utrzymanie systemu. Nie musisz się martwić, że cokolwiek nie będzie działało, przez co praca Twoja i Twoich pracowników zostanie spowolniona. Reagujemy na zgłoszenia i staramy się jak najszybciej pomóc we wszystkich problemach. Twoje zadowolenie z systemu jest dla nas priorytetem.

Slider